domingo, 3 de outubro de 2010

cg

A finger's touch upon my lips
It's a morning yearning
Pull the curtains shut, try to keep it dark
But the sun is burning

The world awakens on the run
And will soon be earning
With hopes of better days to come
It's a morning yearning

Another day, another chance to get it right
Must i still be learning
Baby crying kept us up all night
With her morning yearning

Like a summer rose, i'm a victim of the fall
But am soon returning
Your love's the warmest place the sun ever shines
My morning yearning
Ben Harper - Morning Yearning
Amo-te Catarina Guerreiro, <3

12 comentários:

  1. Ah, a noticia? O João vai pa França o.o

    ResponderEliminar
  2. obrigada Qéé, vou lutar por isso e sim, eu sei que tenho sonhos quase impossíveis, mas sonhos são sonhos, não é verdade? :)
    também gosto muito de Ben Harper, boa escolha *

    ResponderEliminar
  3. essa música $:
    és muito importante p mim minha boneqinha linda (L)
    amoo-te raquel louro $:

    ResponderEliminar
  4. obrigada amor :) ainda bem que gostaste! :*

    ResponderEliminar
  5. também eu, também eu! xD
    não sei quem anda por ali, mas amam-me <.<

    ResponderEliminar